maanantai 8. lokakuuta 2007

Ompa täällä hiljaista

Harpuilla ollut vähän syysmasennusta kai. Tauti ja potunnosto vienyt harjoituksista osallistujat. Mutta täältäpä nousemme uusi voimin entistä ehompina; Aino ehdotti että harjoteltais tänään. Kai se sopii? (pitää vielä soitella)

Minulla kyllä on todellakin ollut muut asiat mielessä kuin musiikki. Ja se on synti ja häpeä, koska tämä kyseinen elementti on kuitenkin parantanut elämänlaatua hirveästi. Olen miettinyt ihan muita asioita. Olen perustanut yrityksen ja se on vienyt valtavan osan aivokapasiteetistäni.

No, mutta jotain sentään; viime yönä harjoittelin huuliharpun soittoa unissani! Se meni kyllä tosi hyvin.

5 kommenttia:

Päivi kirjoitti...

Perunannostoon on moni harrastus tyssännyt, viimeksi mun ja Outin urheilu.

Eikä me muuten tänäänkään soiteta.

Kohti räntäsateita harppusiskot! Huilataan vähän ja jatketaan entistä ehompina!

Anonyymi kirjoitti...

Mua hiukka kiinnostaa koska te piätte ne paskavestarit. Odotan kärsimättömänä...

Henna kirjoitti...

Hiukan malttia anonyymille fanillemme! Hyvää kannattaa aina odottaa! :-D

Anonyymi kirjoitti...

En kestä, en en

Tiina kirjoitti...

Tästä kyllä menee jo yöunet. kuka ihme, kuka...